سلام آقای عبیدی

برگ تشریحی شما چیزی برای نمره تعلق گرفتن نداشت این کتاب برای شما از دروس پایه میباشد و شما حتما باید بتوانید  خوب متوجه ثبت روزنامه شوید و .... صرف زدن تست خوب از مطالب حفظی برای شما کافی نمیباشد شما بعد از این ۱۶ واحد دیگر حسابداری باید پاس کنید و با این  انتخاب مجدد این کتاب به نفع شما خواهد بود
نظرات 1 + ارسال نظر
جاسم عبیدی پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام استاد یلالی


میخوام به عنوان یه دوست از شما خواهش کنم. شما با دادن این نمره به من

معدل من رو به شکل محسوسی پایین اوردین به صورتی که مشروط شدم

من ثبت روزنامه روبه خوبی بلدم ولی این ترم با مشکلات زیادی مواجه شدم به عنوان

یک دوست از شما خواهش میکنم...


باتشکر .... جاسم عبیدی

سلام روزه و نمازتون قبول من این نمره را به شما ندادم شما این نمره را گرفتید

نمرات شما بصورت دقیق و برابر کلید تصحیح میشود و در اصول یک بجز برای موارد کمتر از یک نمره در سایر موارد کمکی نمیتوانم بکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد